Ne Okudum,Ne İzledim? | Ekim Ayı


Okullar açıldığı için pek zamanım olmuyor ve okulda 2. senem gerçekten daha yoğun geçiyor. Buraya vakit ayırmak benim için gittikçe zorlaşmaya başladı ama sınavlarım tam olarak başlamadan 2 3 yazı yazıp taslakta bırakmak istiyorum. Vakit ayıramayacağım zamanlar yayınlamak için kolay olur diye düşündüm. Her ay yayınlamak ve seri şekline getirmek istediğim 'Ne Okudum,Ne İzledim?' listemi yazayım dedim. Pek boş geçirmişim bu ayı ama Friends dizinin başından ayrılamıyorum bu listemde öncelikli olarak o diziyi öneriyorum, vakit kaybetmeden izleyin derim.

İzlediğim Filmler;

Hachiko 9/10  
Alice Harikalar Diyarında  7/10 
The Perks Of Being a Walkflower  7/10 
Koku 8/10 
Yabani 7/10 

İzlediğim Diziler;


Atypical 2  7/10
Friends  9/10  (7 Sezona geçtim hiç bitmesin istiyorum...) 

Okuduğum kitaplar;

Bir dinazor günlükleri 8/10 
Bir siyah saçlı kadının günlükleri 8/10


Not: İzlemem ve okumam gereken önerilerinizi yorum olarak bekliyorum.

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Teşekkürler güzel tavsiyeler için. Ben de size yeni iki mükemmel dizi tavsiye edebilirim. Biri You. Toplum arasında normal gibi görünen ama çok büyük psikolojik takıntıları olup,cinayet işleyen birini anlatıyor. Bir diğeri de Manifest. Havada 3 saat kalan bir uçak piste indikten sonra, uçaktakiler aslında 5 yıldır kayıp olduklarını öğreniyorlar.İkisini de çok beğendim. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay izleyeceklerim arasına girdiler teşekkürler öneriler için :)

      Sil
  2. Bu diziler netflix dizileri mi? Bi bakayım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Atypical netflix dizisi. Friends'den emin değilim ama orada var diye duymuştum :)

      Sil
  3. Bende kontrol edip izleyeceğim. Teşekkürler öneriler için

    YanıtlaSil
  4. Güzel öneri listesi olmuş, listenizdekilere bakacağım. Teşekkürler..

    YanıtlaSil