Asoftmurmur

Merhabalar, her hafta uygulama önermeye karar vermiştim ve karşınızdayım. Web sitesi içerisinde doğal farklı sesle bulunduruyor, bu sesleri kendinize göre ayarlıyorsunuz ve kendi rahat ortamınızı kuruyorsunuz.Pazar günü evden çıkamayanlar için diyebilirim. Kendi ortamınızı oluşturun ve rahatlayın. Bakalım ortaya neler çıkacak.
Mesela ben şu an hafif rüzgarlı bir günde cırcır böceği sesleriyle ateşin başında oturuyorum. Buyurun sizi de kendi huzurlu ortamınıza alayım.




asoftmurmur.com

Oluşturduğunuz ortamı ve sesin linkini atın bakalım ortaya neler çıkacak.

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Bu çok güzel olmuş kaliteli sesler var teşekkürler .

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir öneri olmuş daha önce benzeri ile karşılaşmıştım. Gayet hoş sesler var. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel farklı uygulamaları keşfetmeyi seviyorum takipteyim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. arıların yanınad tam bana göre ir uygulama teşekkürler::)

    YanıtlaSil
  5. Bu siteyi biliyordum fakat unutmuştum. Tekrardan hatırlamak güzel oldu.

    Kafe+şömine+singing bowl= https://asoftmurmur.com/?v=00002400000a00040000

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir ortam olmuş bende tadını çıkartayım Teşekkürler :)

      Sil
  6. Asoftmurmur uygulamasını mutlaka deneyeceğim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil