10 Things I Hate About You (Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi)


Merhabalar, harika bir romantik komedi filmiyle geldim. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle izledim ve bayıldım. İzlediğimden beri Başrol Heath Ledger'in söylediği can't take my eyes of off you şarkı ağzıma dolandı.  I love you baby, and if it's quite alright, I need you baby to warm the lonely nights...
Filmin Konusu;
Bianca, okuduğu üniversitede herkesi kendine hayran bırakan güzeller güzeli bir kızdır. Ablası ise sürüp giden tüm hayatı boyunca nedense erkeklere hiç ilgi duymamıştır. Bianca'nın yaşamı da ablasının bu çekinik tercihleri tarafından şekillendirilmektedir. Zira ailevi kuralları vardır. Bu kurallara göre iki kardeşin aynı anda sevgilisi olmadığı sürece, kimsenin sevgilisi olmayacaktır. Bianca bu durumun içerisinde kendisine yarar sağlayabilecek planlar yapmaya koyulur. (www.beyazperde.com)
10 Things I Hate About You

Okula yeni gelen çocuk, tutumlu babanın kızına aşık olur ve olaylar gelişir...Şöyle bakınca klasik lise filmi gibi görünebilir ama filmi asıl güzelleştiren oyunculardı. Her rol filme renk katmıştı. Okul müdürü bile... Filmde çalınan şarkılar güzeldi. Heath'nin söylediği 'can't take my eyes of off you' şarkı sahnesi harikaydı. Heath'ın elindeki matkapla, çocuğu kitabını delmesi çok komikti.Ayrıca delik kitabı sonraki sahnelerde kullanmaları çok komikti.



Filmin büyük kısmı,  Patrick'in Kat'i tavlaması ve onu tanıması üzerine geçiyor. Tabi kızımız sert olduğu için biraz zor oluyor ama bakalım...Bu ikilinin sahneleri çok eğlenceliydi. Filmdeki repliklerde çok iyiydi. Sadece babanın bu kadar tutumlu olması saçmaydı, gerçi bu olmasaydı film ilerlemezdi...
Güzel bir gençlik filmiydi, tekrar izlemek istiyorum ama ne derler bilirsiniz önümüzdeki filmlere bakacağız artık...Bence izlenmesi gerekenler listeniz de yer verin ve keyfini çıkartın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



Nefret ediyorum benimle konuşma tarzından
Saç tıraşından nefret ediyorum.

Nefret ediyorum arabamı sürmenden

Gözlerini bana dikmenden nefret ediyorum.

Nefret ediyorum o asker çizmelerinden.

Aklımdakileri okumandan nefret ediyorum.

Sana olan nefretim beni hasta ediyor.
O kadar ki,hatta şair yapıyor.
Nefret ediyorum hep haklı olmandan
Yalanlarından nefret ediyorum.
Beni güldürdüğünde,nefret ediyorum
Daha da kötüsü, ağlattığında.
Nefret ediyorum etrafımda olmamandan
Aramamandan nefret ediyorum.
Ama en çok da biraz olsun
Senden nefret edemememden nefret ediyorum. 

Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi /  10 Things I Hate About You

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Güzel bişiye benziyor merak ettim 😄

    YanıtlaSil
  2. Böyle komedi filmleri gayet eğlenceli oluyor.Kaleminize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. selamlar sitenize ilk defa denk geldim takibe aldım sizi karşılıklı ziyaretler yapabiliriz artık ^_^

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Seni son yazımda mime davet ettim , eğer katılmak istersen son yazıma göz atabilirsin hoşça kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim davetin için. Bende biraz önce bu mim etkinliği için yazımı tamamlamıştım, yarın yayınlayacağım :)

      Sil
  6. Güzel bir filme benziyor izleyebilirim.
    Teşekkür ediyorum 🌸

    YanıtlaSil