Bahar Çalma Listesi

                                            Raise your hand if you need a cool down from the summer sun. Check out our latest story for the sunscreens of the season.


Jung Eunji - Hopefully Sky
Baba, nereye gitmeliyim?
Senin kalbin gibi bir hayat yaşamak için?
En büyük yıldızı görebildiğim şehrim,
Güneş ışınlarının sıcak ve çiçeklerinin açığı bahar,
Seni teselli ediyorum, seni seviyorum.
Sadece senin için olan bu şarkıyla.

Ama dünler arkada kaldı,
ilerlemek zorundayız.
Tüm o hatırlar için çok minnettarım,
Seni tanıdığım için çok mutluyum.
Seni daima hatırlayacağım.

El ele tutuşup yürüyeceğim kimse yok
Bu yüzde bu tatlı bahar rüzgarı bana fazla
Benden başka herkes aşık, bahar şarkıları söylemekte
Çiçekler açıyor, savruluyor gözlerimin önünde
Başka bir şeyler duymak istiyorum ben
Her şeyi silip götürecek şeyler
Ne baharı, ne aşkı ne de kiraz çiçeklerini değil

AKMU- Galaxy
Galaksi ohh, Melodi yaa
Bunu yapmalı mıyım yoksa yapmamalı mıyım?
Derin düşüncelerimi yaz yağmurunun sesi yüzünden sana itiraf edemiyorum.
İtirafım gökyüzünde hafifçe parlayan galaksiye mi yükseldi?

Ed Sheeran - What Do I Know
Bütün dünyayı bir piyano ile değiştirebiliriz
Bas ekle, birazda gitar
Bir ritim yakala ve değişim başlasın


Yeri - Dear Diary

Kendini saklamak zorunda değilsin,
Sürekli endişeli olmak zorunda değilsin.
Bir süre için dinlenmenin zararı yok,
Ben senin her zaman yanında olacağım.


CONVERSATION

4 yorum:

  1. Miley Cyrus - I'll Always Remember You
    Ama dünler arkada kaldı,
    ilerlemek zorundayız.
    Tüm o hatırlar için çok minnettarım,
    Seni tanıdığım için çok mutluyum.
    Seni daima hatırlayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bir kaç tanesini hatırlıyorum gibi şarkı sözleri sanırım değilse de cahilliğime verirsiniz güzel bir derleme olmuş.nereye gidersen git babanın kalbi gibi bir hayat yaşayamazsın güzel kız elinize emeğinize sağlık saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Listedeki şarkıların hiç birini bilmiyorum.Dinlediğim şarkılar değil fakat bu üzel liste için elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir liste, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil