Bahar Çalma Listesi 2


Ailee - Sakura
Penceremden sakura çiçeklerini görüyorum
Çok uzakta olmana rağmen..
Seni duyabiliyorum
Seni yanımda hissedebiliyorum

Jung Eunji - The Spring 
Ben hariç herkes Bahar
Tekrar bahar geliyor galiba
Neredeyse kiraz çiçekleri bıkmış
Bir gecede çiçek açıyorlar, çok nefret ediyorum...

Taylor Swift - Daylight
Şimdi seni gördüğüm hiçbir şeye bakmak istemiyorum
seni düşündüğüm hiçbir şey düşünmek istemiyorum
20 yıldır karanlık bir gecede çok uzun zamandır uyuyorum

Her dakika seni seviyorum her saniye
Her yerde seni seviyorum ve her an
Her zaman ve sonsuza dek biliyoruml

Ed Sheeran - What Do I Know
Bütün dünyayı bir piyano ile değiştirebiliriz
Bas ekle, birazda gitarla
Bir ritim yakala ve değişim başlasın

Michael Carreon - The Simple Things

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder