Ne Okudum,Ne İzledim? | Karantina


Herkese merhaba. Karantina süresinde neler okudum neler izledim listesi oluşturmak istem. Biliyorum biraz geç kaldım ama geç olsun güç olmasın. Fazla film izlemediğim ve sevdiğim filmleri tekrar tekrar izlediğim için listeye film kategorisini eklemedim.

İzlediğim Filmler;
Unorthodox 
La casa da papel 
Crash Landing on you 
After life 
Park and recreation 
Gilmore girls 
İnto to night
Brooklyn 99 
Modern family
Son hava bükücü
F is for family
Death Note
Hi Bye Mama

Okuduğum kitaplar;
Emma - Jane Austen
F. Scott Fitzgerald - Muhteşem Gatsby
Kırmızı Pazartesi - Gabriel Garcia Marquez
Balıkların su sesi - Buket Uzuner 
Suç ve ceza 1-2 dostoyevski

Arama Sonuçları

İzlediğim diziler After life, Lacasa De Papel, Brooklyn 99 ve unuttuğu 2-3 dizinin sadece son sezonu izledim. Açıkçası Brooklyn 99'ın son sezonunu pek beğenmedim daha iyi olabilirdi diyen düşünüyorum. Diğer diziler arasından beğenmediğim yok çoğu zaten sitcom dizi ama uzun sezon olduğu için baya zamanımı aldılar. Aralarından favorim Park and recreation oldu. Uzun ve sitcom dizi arayanlar için birebir bir dizi. Ayrıca konusu değişik olarak Crash Landing On You dizisini önerebilirim. Kuzey Kore'ye düşen birinin yaşadıklarını anlatıyor. Ne kadar bazı yerleri atlayarak izlesem de güzel diziydi.
Çok fazla kitap okumadım maalesef yani zamanımı daha iyi değerlendirebilirdim ama içimden gelmedi. Neyse okuduklarım arasında favorim Suç ve ceza 1-2 oldu. Uzun zamandır okumak istiyordum ama anlaşılan baya geç kaldım. Bunla ilgili yazı yazıp yayınlayacağım. Balıkların su sesi kitabı çok ilgimi çekti Buket Uzuner'in 2 kitabını okudum ama bu Balıkların su sesi kitabının sonunu çok merak ettim ilginç bir kitaptı. Muhteşem Gatsby'yi daha önce okumuştum tekrar okudum gerçekten etkilenmemek elde değil harika bir kitap. Kırmızı pazartesi gerçekten çok kaliteliydi. Farklı karakter açılarından olayın değerlendirilmesi çok iyi işlenmişti. Ve son olarak Emma kitabı çok merakla okumak istediğim kitaplar arasındaydı ama açıkçası biraz sıkılarak okudum çünkü Jane Austen'in kitaplarını sonunu ve gidişatını tahmin etmek zor değil bu da biraz sıkıyor açıkçası beni tabi Gurur ve Önyargı kitabına laf yok. Neyse şimdilik bu kadar.

CONVERSATION

1 yorum: