İzlemeniz gereken 10 sitcom dizi

"At the end of the day, we can endure much more than we think we can." Frida Kahlo #foundonweheartit #weheartit #november #pumpkins #autumn #autumnleaves #pumpkinspice #fallfavorites #fall #halloween
Sitcom dizi izlemeye bayılıyorum bir devamlı içinde ve kısa olması beni kendini çekiyor. Bugün size en sevdiğim sitcom dizilerini içeren bir liste yapalım. Sanırım en sevdiğim friends olabilir. Sizin en sevdiğiniz sitcom dizi hangisi? 

    

1. Friends
 Biliyorum artık her yerde görmekten bıkmışsınızdır ama bu listenin başını çekmeli diye düşündüm. İzlemediyseniz hemen izleyin derim.

 
2. That 70's show
Eski sitcom sevenler için birebir bir dizi. Karakterler için söyleyecek bir şey bulamıyorum izledikçe daha komik gelen karakterler var. Bazı bölümler o kadar komik ki tekrar tekrar izliyorsunuz.


Full House/ Fuller House
Bazılarımızın 'Bizim ev' İsmiyle bildiği dizi. Anladığım kadarıyla eskiden türkçe dublaj yayınlanıyormuş. Çok tatlı zevkle izleyebileceğiniz bir sitcom. Aynı zamanda 2. olarak Fuller House yayınlandı. Full House'u izledikten sonra Fuller House izleyince daha tatlı bir dizi oluveriyor.

                                     
Park and recreation
Gülme efekti olmadan izlediğim en komik dizi gerçekten. İlk sezon tanıtım olarak olarak çekilmiş boş gözlerle bakarak izledim ama karakterleri tanıdıktan sonra sıkılmadan izleyeceğiniz harika bir dizi.

                                       
Good place
Öldükten sonraki hayatı komik bir şekilde anlatan kaliteli bir dizi. Sıkılarak izlediğim sadece bir bölüm vardı, onun haricinde zevkli bir dizi.
   
    

6. 2 broke girls
Uzun zaman önce izlediğim 2 kızın hayatını anlatan harika bir dizi. Laf sokma olsun, espiriler olsun çok ince ve komik. Zaten ikonik bir dizi mutlaka izlemişimdir diye düşünüyorum.


7. The Office
İlk sezonu zorla izlemiştim ama kaliteli bir dizi olduğunu sürekli duyduğumda devam ettim. Çekim tarzı ve espirilerine yavaş yavaş alışıyorsunuz. Daha sonra vazgeçilmez bir dizi haline geliyor. Mutlaka fırsat verin.

     
8. The Big Bang Theory
Başlarda mizahına alışmak her sitcomdaki gibi zor ama daha sonra bağımlılık yapan bir sitcom. Karakterler alışılmışın dışında bence hepsini ayrı ayrı seveceğiniz 12 sezonluk bir sitcom. Finalini izlemek beni üzmüştü ama çok bölümünü açar açar izlerim. Hiç sıkılmadan izleyeceğiniz harika bir dizi.
How I Met Your Mother | Sorguluyorum.Net

How I met your mother
Bayılarak izlediğim bir dizi. Ne kadar Lily ve Robin karakterlerine uyuz olsanız da izleyebileceğiniz akıcı bir dizi. Özellikle 'Suits' bölümünü kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum, çok güzel bir bölüm.


İran Modern Family dizisini böyle taklit etti
Modern Family
Son olarak bir dizi önermem gerekirse mutlaka bu dizi olur. Gündelik bir dizi ama kendisini izleten bir dizi. Özellikle Phill karakteri favori karakterlerim arasında eğlenceli gündelik bir dizi arıyorsanız en uygun dizidir.

Listeye eklediğim sitcom dizilerden hangilerini izlediniz?

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder