Vav Kahve

 Gidip mutlaka görmeniz gereken bir mekanla karşınızdayım. Vav Kahve karşıma çıkan fotoğrafları dikkatimi çekti ve sonunda gitmeye fırsatım oldu.Çok yorgun olduğum bir zamanda gittiğim için tadını pek çıkartamadım ama kendimi çok rahat hissettim.Fazla dışarı çıkmayan biri olarak, artık sadece bu kahveye gitmek için bile dışarı çıkabilirim. Kahvenin bence kendine çeken bir havası var.Çalınan müzikleri olsun,kahvenin içinde bulunan değişik eşyalar olsun.

Bahçe duvarları grafitiyle süslenmiş, içeri kısımda kitaplar tavana asılmış ve muhteşem görünüyor.Ayrıca not bırakılabilecek bir pano var. Değişik ve eski eşyalar gerçekten harika bir görünüyor.Böyle içeri kısım ve dış kısım anlattığıma bakmayın ufak bir yer ama insanı gerçekten etkiliyor.



Kesinlikle çok rahat bir ortam. Gidip arkadaşlarınızla muhabbet etmek için muazzam bir yer.Çekinmeden istediğiniz kadar fotoğraf çekilebilirsiniz. İşletmecileri fotoğraf için ışığı ve iyi açıyı yakalamanızda yardım bile edebilirler.Ve ayrıca kahvenin minik bir kedisi var,Müzeyyen.Neden ismi müzeyyen hiç bir fikrim yok açıkçası ama isminin hikayesini öğrenmek isterdim.

Çok uzun yazılar yazan biri olmadığım için bu yazımı da kısa tutup kahveye bayıldığımı söyleyip kaçıyorum.Umarım uğrama şansınız olur.





Adresine BURADAN ulaşabilirsiniz.

CONVERSATION

1 yorum: