If I Stay (Eğer Yaşarsam)



Merhabalar bu aralar film izlemeye daldığım için uzun zamandır bloguma yazı girmiyorum. Madem filmlere daldım bir kaç yorum yazıyım dedim. İlk olarak If I Stay (Eğer Yaşarsam) film yorumu girmeliyim ve aradan çıkarmalıyım dedim. Şimdilik başlıyorum...

Öncelikle baş rolümüz Mia çocukluğunda beri çello çalan bir liseli bir genç.Ailesiyle okulları kar fırtınasından dolayı tatil edildiği için yolculuğa çıkıyorlar.Bu yolculuk sırasında kaza yapıyorlar. Kaza olduktan sonra Mia kimsenin onu görmediği bir şekilde canlanıyor. Kazadan sonra olan her şeyi görüyor ve hayata geri dönmek için kendine sebepler arıyor. 



Filmi izlemeden önce bir kaç replikle karşılaşmıştım ve yorumlara bakmıştım. Fragmanını izlediğime beğenmiştim, sanırım çıtayı yükselttiğim için izlediğimde filmi beğenmedim. Ben daha çok hayatı sorgulayacağım bir film bekledim ama hiç bir etkisini görmedim. Oyunculuklar iyiydi aslında ama işlenen duygu bana geçmedi. Film yorumlarına baktım çoğu yorum zaman kaybı olduğu üzerineydi. Benim içinde öyleydi, kafamdan hemen atacağım filmler arasına girdi.

Filmin kitabı da varmış açıkçası bu tür kitaplar okumadığım için yorum yapamayacağım ama kitaplar her zaman daha iyidir.

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder