La Boum | Patlarsam Yanarsın





Merhabalar, 1980 yılında çekilmiş bir filmle karşınızdayım. Evet neden 1980 diye sormayın, karşıma çıktı ve sadece izledim.Film yorumu gireyim dedim ve buradayım.
La Boum gif ile ilgili görsel sonucu

13 yaşındaki Vic, çocukluk ile yetişkinlik arasındaki o garip geçiş dönemindedir. Yeni bir okul ve yeni bir arkadaş çevresi demek yeni partiler anlamına gelir. Ancak Vic’in tek sorunu ergenlik değildir; annesi ve babasının evliliği sallantıdadır. Vic aradığı desteği büyük annesinde bulur. Bu deli dolu kadın ilk aşkını yaşayan Vic’e inanılmaz eğlenceli tavsiyelerde bulunur. (www.sinemalar.com)
La Boum gif ile ilgili görsel sonucu

Eski aşığı bir insan olarak eski olan her şeyi okumak dinlemek ve izlemek istiyorum. Açıkçası filmi izlememin de bir sebebi buydu. Filmi şu anki dönemde izlediğimi var sayarsak pek beğenmedim.Bazı kısımlar böyle sizi ergenliğinize götürüyor. Çok muhteşem bir konusu yok açıkçası bir kızın ergenliği ve aile sorunlarını konu alıyor.Bazı kısımları mesela yakın arkadaşlıkları çok tatlıydı, ayrıca ilk aşkına olan duyguları, ona bağlanması falan bunlar güzeldi. Sizi şu yönü çekecek izleyin diyemem ama bir neslin gerçekten sevdiği bir filmmiş. Ekşi sözlükteki yorumları okuyunca çok şaşırdım, çok olumluydu çünkü film çıktığı zaman insanlara verdiği his daha değişikti demek ki.

Oyuncular için yorum yapamayacağım çünkü başka film ya da dizilerini izlemedim.Ancak Vic yani Sophie MARCEAU gerçekten değişmeyen bir güzelliği var. La Boum sanırım ilk filmiymiş ve şu anki haline bakınca resmen ''Zaman bu kadına uğramamış'' dedim. 

                

Son olarak filmin en iyi yanı şarkılarıydı. İzlediğimden beri şarkıları dinlemekten sıkılmıyorum. O kadar muhteşemler ki neyse buraya ekleyeyim ve kaçayım.

Richard Sanderson - Reality

Richard Sanderson Go on forever 

Vladimir Cosma - Your eyes 



CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder