Ne Okudum,Ne İzledim? | Son Bir Kaç Ay

İlgili resim
Merhabalar, normalde her ay düzenli yazdığım "Ne Okudum, Ne İzledim?" yazımı artık bloguma arada sırada girdiğim için son bir kaç aydır yazamadım. Böyle son bir kaç ayı kapsayan bir genel bir toplu yazı yazmaya karar verdim. Bu yazımdan sonra diğer ayları planlı yazmaya devam edeceğim bakalım...
İzlediğim bütün filmler üzerinde durmak istemiyorum. Çoğunu instagram'da karşıma çıkması sonucunda izledim. Forrest Gump, Yes Man ve The Breakfast Clup favorilerim oldu. Özellikle Yes Man çok güzeldi, Jim Carrey'nin filmlerini izlemeyi çok seviyorum bu yüzden bayılarak izledim. Örümcek Adam'ın son filmini izleyebilmek için, hatırlamak amaçlı tekrar izledim ama 2. filmi henüz izleyemedim. Bird Box son zamanlarda izlediğim en iyi gerilim filmiydi. Five Feet Apart,  o kadar çok repliğini gördüm ki beklentim baya arttı ama film iyi  değildi. Klasik şu "Ay ve yıldızın altında" filmine benzeyen filmler var ya onlar gibiydi. Dance in the Dark, belki bu yüzden linç yiyebilirim ama izlerken odaklanmadığım için izlemek keyif vermedi. Film hakkında yorumlar çok iyiydi ama etkilenmedim. İkimizin Yerine ve Nadide Hayat filmlerini daha önce izlemişim gibiydim. Uzun zamandır Türk filmi izlememiştim ve uzunca zaman izlememeye devam edeceğim sanırım. Genel olarak aynı filmleri tekrar izliyormuşum gibi geliyor bana nedendir bilmiyorum. Konular benzer olduğu için sanırım neyse. (Ama önermek istediğiniz güzel Türk filmi varsa izlerim.)
Dizileri aynı anda izlemeye çalıştığım için çoğunu hala izliyorum ama son sezonlardayım. Merlin dizisi harikaydı. Bunun hakkında bir yazı yazmaya çalışıyorum ama uzun olacağa benziyor. Young Sheldon, The Bigbang Theory dizisindeki Sheldon'un küçüklüğüyle ilgili bir dizi. Keyifle izledim, şimdilik diğer sezonu bekliyorum.  The O.A İzlediğim en iyi dizilerden bir tanesi, herkesin zevkine uygun değil ama ben bayılarak izledim. 2. sezonu harikaydı kurgusu enfes olan bir dizi ama maalesef 3. sezon iptal edildi. Güzelim diziyi harcadılar...Black Mirror'un son sezonunu beğenmedim. İyiydi ama diğer sezonları kadar değil. Sevdiğim kitaplardan Gurur ve Önyargı'nın filmini çok izledim ama dizisini izlememiştim. Gurur ve Önyargı yazımdan sonra hemen izledim ve dizisine aşık oldum. Bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim çok güzeldi. Özellikle dizinin sonu filminden bile daha iyiydi.
Son aylarda dizi izlemekten kitap okumaya pek vakit ayırmadım. Açıkçası okumak içinde kendimi zorlamadım. Beni hayal kırıklığına uğratmayacak kitaplar okumaya çalıştım. Bir kadının çöküşü hariç hepsi harikaydı. Bir kadının çöküşü de güzeldi ama ana karakter bencil olduğundan dolayı sevemedim kitabı zaten 50 sayfa falandı, unutmam uzun sürmedi..

İzlediğim Filmler;
-Forrest Gump  8/10  
-The Breakfast Clup   8/10  
-Five Feet Apart  6/10 
-Begin Again   7/10  
-Yes Man   8/10 
-Örümcek Adam Evden Uzakta 7/10 
-Dancer İn The Dark 8/10 
-Bird Box 8/10 
-Ant-Man 8/10 
-İkimizin Yerine 7/10 
-Nadide Hayat 7/10 

İzlediğim Diziler;
-Merlin 9/10 
-Brokly nine-nine Devam ediyorum
-The 100   Devam ediyorum
-Lucifer  Devam ediyorum
-Young Sheldon  9/10 
-The O.A  9/10 
-Glee  Devam ediyorum
-Black Mirror  8/10  
-Aşk ve Gurur 9/10  

Okuduğum kitaplar;
-Miskinler Teknesi - Reşat Nuri Gültekin  8/10 
-Bir Kadının Çöküşü 7/10 
-Akşam Güneşi - Reşat Nuri Gültekin  9/10 
-Fatih Harbiye - Peyami Safa 8/10
-Bir Yumak Mutluluk - Debbie Macomber  8/10

Not: İzlemem ve okumam gereken önerilerinizi yorum olarak bekliyorum.

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Jim Carrey'nin filmleri her zaman güzeldir.Özellikle The Truman Show :).Türk olarak Ayla'yı tavisye edebilirim en azından diğerlerinden daha güzel.Bende Türk filmlerini sanki aynı filmmiş gibi buluyorum Türk filmlerinde filmi 10-20 dk izleyince az çok sonunun ne olacağını ileride neler olacağını anlıyorsun.Türk filmlerini izlemiyorum deyince de Türklerden linç yiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayla'yı izledim, teşekkürler. Aynı düşüncede birkaç insan bulabileceğimi biliyordum :)

      Sil
  2. Blogunuz oldukça yararlı bilgiler barındıyor.Zevkle takip ediyorum.Zaman ayırmak
    isterseniz yeni açtığım bloguma sizi de davet ediyorum.Takip ederseniz çok memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu harika listeyi bizimle paylaştığın için teşekkür ederim. .

    YanıtlaSil