Upuzun Bir Film Listesi

Herkese merhaba uzun zamandan sonra tekrar buradayım. Uzun zamandır yoktum bu yüzden başlangıç olarak upuzun bir film listesiyle geldim.Son zamanlarda izlediğim filmleri içeren bir liste ve kısaca düşüncelerim olacak.


Kelebekler
Türk yapımı olarak izlediğim en iyi filmlerden bir tanesi. Garip bir film çünkü ilerleyişi bence manasız ama kendisini izletiyor. Değişik  duygularla izledim.

Türk İşi Dondurma
Türk işi dondurma ile ilgili görsel sonucu
Gerçek hikayelere dayalı, özellikle kendi geçmişimize ait olanlara  filmlere bayılıyorum. Ve gerçekten harika bir yapım. Hem  eğlenceli aynı zamanda üzücü bir filmdi. Zaten Ali Atay'ın içinde bulunup, kötü olan bir yapımını görmedim. Mutlaka izleyin.

Hope
umut filmi kore ile ilgili görsel sonucu
Gerçekten çok beğendim ve izlenmesi ve ders çıkarılması gerektiğini düşünüyorum. Empati yapabileceğiniz bir filmdi.

I Tanya
I Tonya ile ilgili görsel sonucu
Buz pateni yapan Tonya Harding hakında harika biyografi filmi. Hikaye ve filme işleniş harika, ayrıca oyunculuklarda o kadar harika. Gerçek hayattaki olaylarla film karşılaştırmasını izleyince bir daha etkilendim. İzlenmesi gerek bir film.

Muhteşem gasty
Muhteşem gatsby ile ilgili görsel sonucu
Kitap uyarlaması bir film ve uyarlamaların en iyisi diyebilirim. Sadece duygu eksikliği hissedildiği için mutlaka kitabını okuyup öyle izleyin.

Zindan Adası
Zindan Adası ile ilgili görsel sonucu
Gerçekten bayılarak izlediğim bir filmdi. Filmin ilerleyişi, konusu,sonu dahil çok beğendiğim bir filmdi. Mutlaka izlemelisiniz.

Edebiyat ve patates turtası derneği
Edebiyat ve patates turtası derneği ile ilgili görsel sonucu

Tatlı bir Netflix filmi. Savaş zamanındaki zorluklara vurgu yapmak isteyen bir filmdi. Boş zaman öldürmek için iyi bir filmdi. 

1917
1917 ile ilgili görsel sonucu
Kurgu ve çekimlerinden aşırı etkilendiğim film. Konu zaten harika ve çekimlerin sizi filmin içine çekiyor resmen bayılarak izledim. Mutlaka izlemelisiniz.

Newyork Minute
new york minute izle ile ilgili görsel sonucu
Full house kızlar yani Mary-Kate Olsen ve Ashley Olsen baş rolünde oynadığı güzel bir gençlik filmiydi. Çok kaliteli ve izlemeye değer mi emin değilim karşıma çıkmışken izleyeyim dedim.


Miss Americana - Taylor Swift
Miss Americana - Taylor Swift ile ilgili görsel sonucu
Taylor Swift'in hayatını hatta müzik kariyerini konu alan biyografi filmiydi. Ben Taylor seven biri olarak ilk çıktığında hemen izledim. Tabi ki baş yapıt değildi ama Taylor Swift'i tanıtan güzel bir filmdi.

Fırlama kızlar
Fırlama kızlar ile ilgili görsel sonucu
Eski filmlere bayıldığımı herkes bilir artık. Bu filmde listemin başlarındaydı bu yüzden izledim. Güzel filmdi ama izlediğim en iyi gençlik filmi diyemem.

The Two Popes
The two popes ile ilgili görsel sonucu
Bu sene izlediğim en gerçekçi filmdi. Filmin içerisine yaydıkları dini, siyasi, kültürel muhabbetler hoşunuza gittiği gibi bazı şeyleri gözler önüne seren bir film. İzlerken sıkılmadım ama bir uzun geldi.

Güzel bir gençlik filmiydi. Bence izlenmesi gerekenler listeniz de yer verin ve keyfini çıkartın. Daha önce yorum yazmıştım detay için tıklayın.

Karanlık Gölgeler
Karanlık gölgeler ile ilgili görsel sonucu
Jonhny Depp'in başrol aldığı harika bir filmdi. Akıcı ve eğlendiriciydi.

Parasite
parasite ile ilgili görsel sonucu
Gerçekten bu seneye damgasını vuran bir filmdi. İzlerken şaşkınlık içinde kaldım. Korelilerin filmlerine hep güvenirim bu filmde harikaydı. Aldığı Oscar ödülleri hakketti diyebilirim.


Yırtıcı Kuşlar
yırtıcı kuşlar film ile ilgili görsel sonucu
Harley Quinn filmi. İzlerken aşırı eğlendim. Bazı sahneleri ''Çok iyiii'' dedirtti. Eğlenceli film arayanlar için birebir.

Küçük Kadınlar
Küçük kadınlar ile ilgili görsel sonucu
Küçükken kitabını okuduğum ve Türk dizilerinde çok beğenilen bir yapım Küçük Kadınlar. Daha önce filmini izlememiştim, 14 şubatta sinemaya gelince koşarak gittim ve çok iyi çekilmiş iyi bir filmdi. Oyuncular için bile izlenir.

Memento
Memento ile ilgili görsel sonucu
İzleyiciyi zorlayan kurgusu var ve izlemekte zorlanacağınız bir film ama gerçek bir baş yapıt. İlk seferde anlaşılmıyor aynı filmi tekrar tekrar izlemekten sıkılmazsınız. Mutlaka izleyin.

Çatıdaki Çicekler
çatıdaki çiçekler ile ilgili görsel sonucu
Psikoloji ve dram isteyenler için harika bir kitap uyarlaması ama duygu aktarımı aşırı eksikti. Bu yüzden kitabı okuduktan sonra izlenmelisiniz. Bu film hakkında uzunca yazı yazacağım. Daha sonra okuyabilirsiniz.


Sizde yorumlarda film önererek liste daha da uzatabilirsiniz. Sonraki yazımda görüşmek üzere.

CONVERSATION

4 yorum:

  1. flowers in the attic'i görünce şaşırdım filmi olduğunu bilmiyordum seneler önce kitabı okumuştum hatta o serinin tamamını okudum tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ilk kitabını yakın zamanda okudum filmini görünce hemen izledim. Bu seriyi okumak için geç kaldım sanırım...

      Sil
  2. Türk işi dondurma filmi efsane bende öneriyorum

    YanıtlaSil
  3. Karanlık gölgeler güzel filmdi

    YanıtlaSil