Her Bölümü En Az 5 kere İzlenilmiş Dizi Ve Film


Bu başlığı eşi sözlükte görünce hemen bunu bloguma dökmeliyim dedim çünkü gerçekten tekrar tekrar izlediğimiz, sevdiğimiz dizi ve filmler var. Bunları ortaya çıkarma vaktidir. Ben dizi ve film  olarak sürekli ve devamlı izlediklerimi yazmaya başlıyorum.


Friends
Benim için listenin başını alacak ilk dizi Friends'dir. Abartısız her bölümü en az 5 defa izlemişimdir. O kadar samimi ve kendisine bağlayan bir dizi daha izlemedim. Aynı bölümüm 2 defa ardarda izlediğim de oldu. Aşırı bağımlıyım bu diziye diyebilirim.
Friends replik ile ilgili görsel sonucu

Leyla ve Mecnun.
En sevdiğim ve izlerken çok eğlendiğim bir dizi. Diziyi 2 defa baştan sona kadar izledim, ayrıca bazı bölümlerine bağımlıyım zamanım oldukça açar izlerim. Absürt dizilere bayılıyorum.

That 70s Show
Bence sitcom dizilerinin babasıdır. Bu dizi hakkında sabahtan akşama kadar konuşabilirim. Herkese izletip keyfimi kaçırmak istemiyorum ama harika dizi.
that 70s show replik ile ilgili görsel sonucu



Gurur ve Ön yargı
Benim için filmlerin en başını Gurur ve Ön yargı alır. Kitabını defalarca okudum, filmini defalarca izledim. Çok sevdiğim bir yapı olduğu için vazgeçemiyorum. Benim defalarca izlemem için çekilmiş gibi.
image



Flipped
Çok tatlı ilk aşk filmi zaman zaman izlerim. Böyle mutlu eden bir film daha izlemedim. Harika bir filmdir değil belki de ama ben bağımlısıyım.Flipped tree ile ilgili görsel sonucu

Jurassic Park ve Jurasic World 
En sevdiğim film serisi. Bu seriyi arka arkaya izlemeye bayılıyorum.jurassic world ile ilgili görsel sonucu



Şu anlık aklıma gelenler bunlar daha sonra belki ekleme yapabilirim. Sizin bağımlı olup sürekli izlediğiniz bir dizi ve ya film var mı?

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Yaa nekadar samimice anlatmışsınız başlık beni direk oku diyor zaten :) friends dizisini cok severim ama listede islemediklerim var. Flipped mesela bunu izlemeliyim bu dönemde iyi gelir sanırım. beklerim ben de biriktirdiklerim.com kültür sanat yaşam portalı

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle friends ne kadar izlesem de bıkmam :-)) bir de big bang teory var :-))

    YanıtlaSil
  3. Ben olsam listeye Titanic eklerdim çünkü defalarca izledim :D

    YanıtlaSil
  4. Friends i izlemeyi düşünüyorum güzel gibi görünüyor sizide bloguma beklerim ve bi takibinizi alırım :)

    YanıtlaSil