Kitap yazacak olsanız nasıl olurdu?



Son zamanlarda kitap çıkarmak çok olay bir hal almaya başladı.İnternet üzerinden bir kitleye ulaştığınız zaman, yayın evleri kitabınızı çıkarmak için hazırda bekliyor hale geldi.Hiç kitap yazmayı düşündünüz mü? Şimdilik sizin yerinize ben cevaplandırayım.Bence düşündünüz.Yani kendi hikayesini yazmayı herkes düşünmüştür.Gerçekten parlak fikirleriniz varsa bunları yazmaktan, not etmekten çekinmeyin.Şimdi 'Kitap yazacak olsanız nasıl olurdu?' sorumuza gelelim.

Konusu ne olurdu?
Kesinlikle hayat hikayesi olurdu. Sıra dışı konuları severim ama pek etkilendiğim söylenemez.

Hangi tarihte çıkarmak istediniz?
Ben genelde klasik okuyan biri olduğum için kesinlikle geçmişte yayınlamak isterdim.1920-1930 arası yayınlamak güzel olabilirdi.O zamanlar yayınlayayım ki, benim için günümüzde okuması güzel olsun .

Başrol karakterlerinizin bazı detay özellikleri ne olurdu?
Başrol bence gururlu biri olmalı, gurur her zaman olayların seyrini değiştirmiştir.Her şeyi ayrıntılı düşünen biri olmalı ki gururunu buna karşı yaşasın.Her işini kendi yapacak kadar güçlü olmalı hikayede insanları etkilemek açısından iyi olabilir.

Kitabınızın türü ne olurdu?
Ben mektup veya anı defteri türündeki kitapları seviyorum.Geçmişi anlatan,üzerinde değişiklik yapılamayacak bir hikaye olmalı.

Hangi bakış açısından yazardınız?
Bunu düşünmem biraz zamanımı aldı çünkü emin değilim.Kahraman bakış açısı olabilir.

Kitabınızın isimin ne koyardınız?
Hikayenin içerisinde gurur olacağı için Sınır koyardım.Sınırları olan bir başrol.
Neden bilmiyorum Sınır kelimesini çok seviyorum, her yerde kullanmak istiyorum. Blogumun ismine koymadığım için şaşırdım şuan...

+Bonus
Ağlamanıza neden olan son kitap neydi?
Benim bu zaman kadar ağladığım tek kitap  Çalıkuşu'ydu. Etkileyen kitaplar oldu ama ağlatan hatırlamıyorum...Çalıkuşu'nda Munise'nin ölümünün anlatıldığı kısımda ağlamıştım, o gün Reşat Nuri'nin kaleminin ne kadar harika olduğunu anlamıştım.

Soruları kendime göre cevaplandırmaya çalıştım. İsterseniz sizde sorduğum soruları cevaplandırabilir ya da soru ekleyebilirsiniz.

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder