Our Times (Bizim Zamanımız)




Merhabalar, nasılsınız iyisinizdir umarım. Pazar gününe sıcacık bir film önerisiyle başlamak istedim. Sevimli içinizi ısıtacak bir filmle karşınızdayım. Filmlerde anılara geri dönme olayını çok seviyorum ve yine bir zamanda geri gitmeli film.

Filmin konusu:
Truly Lin'nin iş yerinden istifa etmesi üzerine geçmişteki anılarına dönüyor. Geçmişte popüler olmayan, Andy Lau fanı kızım sevmediği kişilere kötü kader mektubu yazması üzerine macerası başlıyor.
( Kötü kader mektubu yazdım şu an tam olarak adını hatırlayamadım. Bu mektup sana gelirse ve umursamazsan başına kötü şeyler geleceğine inanıyorlar.)


 Film çok tadındaydı, fragmanını izlediğimde klasik çirkin kız, 2 yakışıklı erken yani klasik doğu dizileri diye düşünmüştüm ama baş roller arasındaki çekim çok tatlıydı. Sadece duygusal değil aynı zamanda çok komikti. Dizisi çekilse rahat sadece film içinde dönen senaryo ile yürütülür diye düşünüyorum. Filmin sonunda şaşırdım aynı zamanda hoşuma da gitti.



Fragman;



CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder